Hibrizi

Natura nu are nevoie de noi dar noi avem nevoie de ea! Cumva ea o sa gaseasca o solutie sa supraviețuiască! Imi aduc aminte de un „paradis” in Caraibe unde am facut „gresala” sa ies de pe traseul turistic! Tot gunoiul lumii era depozitat de ocean in partea ascunsă a acestui „paradis” Acelasi lucru l-am observat in Apuseni unde intr-un peisaj feeric exista un lac acoperit in bună parte de Pet-uri si alte gunoaie!

(vizionati video din articol vă rog; sunt 6 minute bine investite!)

Virtualidades

Cinco artistas gráficos franceses, realizaram em conjunto, no ano de 2017, uma produção realmente extraordinária. Ela foi feita durante os estudos que realizavam na escola de animação MoPA, trazendo além de uma abordagem de profundo interesse ecológico a utilização impecável de efeitos visuais de alta qualidade. Em seis minutos eles arrebatam o público, permitindo o afloramento de diversas emoções. Não foi surpresa, com isso, sua indicação para a disputa de vários prêmios em festivais europeus de cinema, com algumas vitórias. Os diretores da obra são Florian Brauch, Kim Tailhades, Matthieu Pujol, Romain Thirion e Yohan Thireau.

Trata-se, em última análise, de uma ficção científica animada. A história é o relato da luta pela sobrevivência, numa fauna marinha que está de forma profunda e definitivamente atingida e alterada pela poluição ambiental. As regras, em função disso, não são mais as mesmas que a natureza construiu em milhares de anos de evolução…

Vezi articolul original 454 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

%d blogeri au apreciat: